Merhaba canım anneler. Biz 27+1 olduk. Önceki kontrollerimde doktorum artık sırt üstü yatmıyoruz sağa ve sola dönerek yatabiliriz, sırt üstü dinlenme pozisyonunda yatmak istersen de altına 2-3 yastık koyarak yükseltip 15-20 dk öyle yatabilirsin demişti. Ben şimdilerde merak ediyorum artık karnım daha da büyüdü haliyle acaba hala daha hem sağ hem soluma yatabilir miyim? Çoğu yerde sadece sola yatış uygun yazıyor ama benim doktorum neden hem sağa hem sola dönerek yatabilirsin demişti acaba… Sizler nasıl uyuyorsunuz ya da istirahat ediyorsunuz genelde?