anneyimmm_ Kızlar bebeğinize ilk hangi bezi aldınız ve o bedendeki ( yenidoğan) bezi ne kadar süre kullanabildi?
Haydinn anneyimmm_ canım2900 doğduk 2700 ile hastaneden çıktık sleepy 1 no aldım günde 8-9 bez değiştiriyorduk her beslenmeden sonra kala yapardı 4 kilo olana kadar kullandım yani
merakliblog 1 tl kampanyasından 1 ve 2 numara aldım. Bir de sıfır numara alıcam doğumdan önce. Benim ikiz minnak doğarlar diye. Duruma göre bakıcam hangisinden ilerlemem gerektiğini. Sen de öyle yap bence