aysenurr İyi geceler hamişler ve anneler😍 idrar yolu enfeksiyonu hamileyken çoğu kişide görülüyormuş rahim büyüdüğü için oluyormuş yani öyle diyorlar🤔 ama gerçekten çok kötü bi durum😐 afedersiniz sürekli idrarınız varmış gibi hissetmesi, koşarak lavaboya gitmek ama malesef hiç gelmemesi🙄 yaparken yanması vs. sistit diyorlar yakın zamanda aranızda yaşayan oldumu acaba bende bugün çoğaldı baya doktorada gitmedim ne geçiriyor bilmiyorum bu durumla karşılaşıp çözüm bulabilen anneler bi yazabilir mi ya😟
fatos2404 aysenurr canım bende vardı vol su ve salatalık yiyince acayip iyi oluyorum tabi tek kullanımlık manurol saşede kullandım
BusraBaturu aysenurr maalesef o enfeksiyon yüzünden Suan antibiyotik ve progestan kullanmaya başladım. Sancı yapıyor ve aslında çok basit bi durum değil idrar kültürü istedi doktor hatta hangi bakteri sebeb oluyor diye araştırılıyor kesinlikle bol su en büyük yardımcı ama çok dikkat edilmesi gereken bir durum inşallah sorunsuz sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻
Gamze06 aysenurr kaç haftadır çekiyorum o sıkıntıyı. Bi türlü atamadım vücuttan😔 antibiyotik monurol hiçbiri fayda etmedi
aysenurr fatos2404 bende bol su içmeye çalışıyorum☺️ ürosilin diye bi ilaç vermişti oda tek kullanımlık içtikten sonra tuvalete çıkmıcakmışsın ama malesef bende psikolojik olarakmıdır nedir duramadım hiç😒 yani bana fayda etmedi o suya devam heralde bu gidişle😆
Deniz2961 aysenurr valla hepimiz aynı dertten yakınıurz su ve tuvalet bide yanan VS varsa kasıntınn sirkeli su ile yıka
aysenurr BusraBaturu inşallah canım🙏🏼 evet kötü bi durum gece dahada zor oluyor uyku kalmıyor doğal yöntemler deniyorum bakalım inşallah geçer😿
Brcntyfr Gebelik onceside vardi gebeliktede....Limonlu su iciyorum ve 1 lt suya yarim cay bardagi elma sirkesini karistirip tuvalete koyuyorum temizligini onunla yapiyorum. Ama limonlu su bende yarim saatte etki ediyo rahatlatiyo. Hava sicakta olsa corap giymeye calisiyorum. 10 saat sanci cektim enf yuzunden ve erken dogum dediler ama cok sukur toparladim. Sirkeli suyu doktorumda onerdi zaten yapiyorum dedim.
aysenurr Brcntyfr limonlu suyu bende deneyim ya bi bardak suya yarım limonmu oluyor nasıl oluyor sirkeli suyu duydum onuda deneyeceğim yarın inşallah
Lvns Ben 35. Haftada 3 gun hastanede yattim .. sancilarim baslamisti ve nişana benzer akintim gelmisti acilden direk yatisim yapildi erken dogum riskinden dolayi.. enfeksyon bebegi doguma itiyormuş.. atlattik simdi cok sukur 38 olduk bile. Bol bol su ic ve doktora gitmeyi sakin ihmal etme ben o gun acile gitmesem erken dogum yapabilirmişim..
aysenurr Gamze06 sirkeli su iç sarımsak yut artık ilaçlar fayda etmiyosa doğal çözümler fayda eder inşallah🙏🏼
Lvns Ozgeyrsc 3 kez kramp girdi kasiklarima 5 10 dk araliklarla hafif agrim vardi vajinada yanmada vardi bunlarla gitmeyebilirdim bende ta ki bi sicaklik hissedip lavaboya girene kadar.. sümüğumsu yapida bi sivi gelmisti direk apar topar acile.. bi terslik oldugunu.hissediyor insan
aysenurr Ozgeyrsc yok ist dışındayım sağlık ocağına gidixem yarın israr testi yapıyolarmı acaba ordada hiç bilmiyorum
PasaninAnnesi aysenurr bende 3 aydir her kontrolde doktorumdan tahlil istiyorum bu sefer farkindaydim daha agrili oldu birde 20 saatlik yolculuk yaptim sürekli lavaboya kullanmak zorunda kaldim disarda ondan sebep agir enfeksiyon kapmisim. Tek kullanimlik ürosin verdi birde antibiyotik basladi malesef o kadar cok cikmis ve ben 29+3üm hamileligimi ilk öğrendigimden beri hic aksatmam 3bucuk 4lt suyumu ona ragmen oluyo
aysenurr PasaninAnnesi maşallah içebiliyosun☺️ bana da o tek kullanımlıktan verdi ama tuvalete çıktığım için malesef fayda vermedi😐
Fatmagul aysenurr ben hala cekiyorum enfeksiyon antibiyotikler, doğal ilaçlar tek kullanimliklar şimdi 5 aylık oldum sen deki idrar sıkışması kaçırması da var bende artık napmaliyim bilmiyorum. Hormonal değişiklik,rahmin büyümesi diyorlar.😥🤔😣
Lvns Lvns nst de cok sancim yoktu ama yatisin yapildigi ertesi gun yuksek sancilarim cikti nst de antibiyotiklerle kas gevseticilerle durdurdular 36.haftaya girince hastaneden cikarttilar artik dogsada sikinti olmaz diye .. tabi antibiyotige devam ettim
Cekuli aysenurr bende şuan var munorol kullanıyoruz böyle durumlarda 26. Haftada ikinci şasem olacak muhakkak tedavi edilmeli çünkü erken doğumu tetikleyebilir böbreklere çıkabilir idrar tahlili ile emin olup doktorunuza danışın biran önce.