Sultan3455 Merhaba bayanlar 40+1 haftalık gebeyim bugün doktora gittim suyun baya azalmış dedi yarın suni sancı ya da sezeryanla doğum dedi bu durumu yaşayan var mı ?
Egemenim64 Sultan3455 Bende 37+ 2 deyim canım geçen cuma 4 cm açılmam varmış suyuda bir hafta gider haftaya cuma ya kadar açılman 5 6 cm olur suni ile başlatırız 2 saatte doğurursun dedi suni sancı insanı korkutuyo çok karmaşık duygular içindeyim 😐
sedanursahin Sultan3455 bende aynıydım suni sancı yada sezeryana alınıcaktım 38de açılmam oldu 4 cm acil sezeryana alındım çatım dar oldugu için
sedanursahin Sultan3455 ciddi azalma varsa yaratır canım o yızden zaten acil dogum baslatılıyor rabbim sağlıklı birşekilde kucagınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻