seval08 doğuma gidene kadar hep normal istedim suyum geldiğinde doğumhaneye gittim açılma ve sanci yok dedi ultrasonla baktı yine aynı şikayetle gelirsen ben seni direk sezeryana alırım dedi bende gebelik şekeri vardı bebeğin midesini geniş görüyorum riske atamam dedi. Bu arada alttan falan bakildi kac kere Daha sonra beni eve gönderdi. 3 saat sonra kadar bıçak saplanma gibi ağrım başladı nst ye baglandım yine alttan bakıldı açılma var 5 cm kadar sanci da başlamış dedi daha sonra kanamam başladı acil sezeryan dedi gece 00.55 gibi sezeryana alındım.