Gasimova Merhaba anne adaylari..34 haftalik hamileyim.kontrolde oldum doctorum bebegin az haraket ederse haber etmemi istedi.az ya cok nasil hiss ede bilirim?ev isleri gorunce yatinca birsey duymuyorum uzaninca sol tarafima o zaman hiss ediyorum.az haraketi ne anlama geloyor?
Kubra_dmrr Gasimova her iki saatte 4 5 kere hareket ediyorsa vuruyorsa vs iyidir canım böyle takip et ama çok yorduysan kendini hissetmeyebilirsin
Heather Gasimova uygulamanın tekmesayar diye bir alanı onu kullanabilirsiniz. 2 saatte 10 tekme normal sayılıyordu yanlış hatıtlamıyorsam. Netten bakın isterseniz sayı kaçtı. Ya 10 ya 20 idi ama net hatıtlamıyorum.