Arkadaslar merhaba bende pihtilasma sorunu oldugu icin gebeligi ogrendikten sonra enox 6000 vurulmaya basladim hergun. Biz 6haftaligiz dun kalp atisimizi duyduk ama kanamam geldi doktor muayenede de rahmin yanlarinda cok fazla kanama var ciddi dusuk riskin var dedi ve bana 1hafta kan sulandiriciya ara vermem gerektigini soyledi. Ya ara vermem bi sknti yaratmaz mi ki :( ya pihti atarsa durursa bebegimin kalbii 😢