shrgnss Bebegimveben0666 bende 1 gün sonra oldu ama dokununca hissetmiştim ağrıyı o da 1 gün surdu yani
Fulyaaa1 Bebegimveben0666 oluyormus canm. Benim ki de yakın korkutmak için değil hazırlıklı olman için söylüyorum 🌸
bayangulucuk35 Bebegimveben0666 sol koluna yaptırırsan agrı hissetmezsin sag kolu daha cok kullandığımız için en ufak agır seyde agrı olur tavsıyem sol kola yaptır
Zeyzey91 Bebegimveben0666 İlk dozda hafif kol ağrısı oldu 2 gün önce 2. Dozu oldum kolum bile ağrımadı
Selin12- Bebegimveben0666 benim 3. Günüm bugün ve kolum resmen kütük gibi çok ağrıyor hareket ettiremiyorum ama herkese olacak diye bir şey yok
Seross10 Bebegimveben0666 ilk dozumda 2 gün oldu ağrı vurulan yerde ama ikinci dozda hiç olmadı ağrım birini 20+1de birini 26+0da oldum
Gizem93 Seross10 bebegin hareketlerinde bi azalma oldu mu peki asidan sonra. Ben dun oldum hareketleri sanki azaldı gibi geliyor bana
zeeynepp19 Bebegimveben0666 bende 1 gün oldu ağrı dayanılmayacak gibi değil ama bünyeden bünyeye değişir tabi. Ama korkmanıza gerek yok iğneden korkan biri olarak iğneyi bile hissetmedim
Sky2022 Bebegimveben0666 vuruldugum gun olmadi ertrsi gun kolumda az agri oldu sanki bi yere catmis gibi ama gecti. 1 gun disini sıkıyorsun gecip gidiyor