Canım ben yaptım benden sonra 2 eltim daha yaptım şuan 7 aylık hamileyim inşallah yine orda doğum yapicam herhangi bi şartı yok doğumu ebeler yaptırıyor sezaryene bı normal doktor giriyor oda mecburi ilgilenmeleri gayet iyiydi yalnız yukarı servise çıktığın da çok fazla bişey bekleme odalarla pek ilgilenmiyorlar şahsen bide getirdikleri yemeği çok az getiriyorlar hele ki kahvaltıyı emziren anneyi doyurucak da sütü gelicek