ozge07070 Bana burda bir çok kişi cinsiyet tahmininde bulunmuştu hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim bugün cinsiyetini öğrendim bebeğim kızmış 🥰🙏🏻
minibiri ozge07070 hayırlısı olsuun. ilk erkek diye tahminde bulunduğunda sizede göstermişmiydi çıkıntıyıı belirgin miydi, belli belirsiz miydi 😊🤍
ozge07070 evlatkokusu0806 17 canım teşekkür ederim. Doktor 12+6 da %80 kız demişti bugün kontrolümde kız olduğunu söyledi
ozge07070 minibiri teşekkür ederim çok minik bi çıkıntı vardı bende görmüştüm ama bi kesinliği yok dedi bu haftalarda kız ve erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi bugün 17 haftalık olduk 🥰 kızmış 100 de yüzde dedi