seymafrnc Yaa evet bazıları iyi diyo isa beyi ama bazıları da ben gibi memnun kalamamis
Giriyorum 5 dk sürmüyor girip cikmam
Evet devlet hastanesi kalabalık oluyor ama
Baska bi devlet hastanesinde doktora gitmiştim ilgiliydi ultrasonda her şeyi paylaştı benle falan yani
Ilk gebeliğim bi de çok evhamliyim yapı olarak
Her şeyi sormak istiyorum. İsa beyden o yönde tatmin olamadım. Bi de bazı haberleri de çıktı irite oldum iyice.
Çok şükür eşimin hiç öyle takıntıları yok, benim de yok. Doktor sonuçta diyoruz. Tabiki anlayışla karşılamak lazım herkesin fikri farklı olabilir😇