zeymoms Meryemtolga siz de erken öğrenmişsiniz ben de erken öğrenmiştim 26ydı değerim 9 haftalık olduk bile :) çok mutlu oldum
Merveonay Meryemtolga var canım benimde ilk testim böyle silikti hatta daha silikti hafi hayırlı olsun 😀😍
maviay246 Meryemtolga hayırlı olsun 🥰😀tekrar kan verdiniz mi sonuç ne %60 ve üstü artması lazım inş artmıştır hayırlısı olsun
Meryemtolga FeriDee simdi geldim hastaneden 113.6 ya yükselmis cok sukur 🧿pazartesi 3.kanimi verdikten sonra duzgun bir doktor bulup devam edecegim insallah
maviay246 Meryemtolga ilki 38 di sanırım tahmini 10 gün vardı reglinize şuan da 113 bence gayet iyi güzel artmış🥰 inşallah sağlıklı bir gebelik yaşarsınız doktorunuz birşey söylemedi mi
Meryemtolga maviay246 tesekkur ederim yok daha doktor bulmadim haftaya gidecegim baslayacagim doktora doktora gitmeden once 3 kere kan verip artisi gormek istedim haftaya gidecegim insallah