Serdem22 sedanursahin Sağlıkla büyütmeği nasip etsin Rabbim inşAllah. Bizdede aynı durum var doğumu bekliyoruz hayırlısıyla.
Mihriballim Kaderx inşallah hayırlısı neyse o olsun bende istedim ama bebeğin kilosu yüksek olduğu için doktor normal doğumun bile normal geçmez yırtılırsın dedi bende hiç riske atmadım
Biyo_logg kubraaaaaa13 bildiğim kadarıyla meyve direk çocuğa kilo aldırıyor ama kiloyu çok problem etmeyn bence alır inşallah
Mihriballim Kaderx ama şimdiki aklım olsa azda olsa denerdim doktorum bu gebeliğimde daha önce hiç denemediğim için normal yapamayız diyor aslında çok istiyorum ama bakalım büyük ihtimal bu bebeğimde kilolu olucak
Kaderx Mihriballim hım. Çok şekerli tatlı tuketiyormusun. Ben tüketiyom ondanmi kilolu bilmiyom. Seker vs. Varmı bilmiyom hiç bir test yapmadim
Seymanur0707 kubraaaaaa13 36+4 aynı başı aşağıdaydı tekrar yukarı dönmüş geriden gelmesini dert etme olabiliyor benim kızlarım da 10 güne kadar gerideydi hep bu bir sorun değil kilosu da iyi az değil
greybrde kubraaaaaa13 kilosu güzel benimde 2350 idi 35 de doktor haftasına göre boyuda kilosuda normal dedi vede 2 ayrı doktorum var ikiside aynı şeyi dedi