melike14- eşim kovid oldu ben iyiydim aslinda odalari falan ayirdik eldiven maske cok dikkat ettim ama 3 gün sonra bende kotulestim test verdim pozitif çıktı ilk iki gün çok kötüydüm bugün 5. Günüm gayet iyiyim cok şükür sadece boğaz ağrım ve öksürük var canm 🌸