Gnskz 37+2 haftalık olduk bebişin kafası 39 olmus cok hafif ara sıra sancım oluyor boyle alt tarafımdan baskı oluyor gibi kasıklarımda ara ara sancı oluyor ilk hamileliğim normal mi bu durum yoksa acile gitmeliniyim
gldn065807 Gnskz canım benim sancım belimden başlamıştı sonra kasiklarima ve bacaklarıma doğru ilerlemisti farklilik gösterirmi kişiden kişiye sanci bilmem
Nonamirce Bebeğiniz aşağı da olabilir. Benim de diğer hamileliğimde öyleydi. son aydasınız zaten bir sorun olmaz muhtemelen