Nilnil amin bende teşekkür ederim ister istemez yaşıyoruz bu duyguları ama gerçekten spinal seZeryan çok rahat oluyor ilk sen görüyorsun bebeğini bilincin açık doktorunla konuşuyorsun çıkıyorsun kendindesin bebeğinle daha güzel ilgileniyorsun bi kaç saat ağrı sızı olmuyor bende şimdi tekrar spinal istiyorum doktorum önerirse hiç sıkıntı etme gerçekten sen sadece dinleniyorsun 😊 ben ağlayarak girdim gülerek çıktım herkese el sallıyorum kurtuldum şükür diyorum Hamileliğim zor Doğumun güzel geçmişti inşallah ikincisi de güzel geçer sende memnun kalırsın inşallah