Gulonuz 38+4 oldum 2 gün sancım vardı ara ara da olsa bugun hiç bir şey yokmuş gibi .. sizde durumlar nedir kızlar
birmavihikayesi Gulonuz dün bende doguruyorum sandım sancidsn bugün çok iyiyim gelse artık hayırlısıyla nefes alamıyorum artık 😭
tatliayminaninannesi Gulonuz 38+2 ne nişan geldi ne bişey kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor başka belirti yok😅🤷🏻♀️
Defnemom Gulonuz 38+2 yiz hep yalancı sanci var dinlenince geçiyor hemen ikinci kızım gelmiyor bekletiyor ablasıyla bizi nazlı cıktı cadı 😂🥺
minime-baby 39+0 son gün 28 ekim tam 40 hafta olcaz doktor hala bi sıkıntı olmazsa 41i bekleriz dedi. Kaldım kasıma 🙈😬
Burcunuz Gulonuz 39 um son adet tarihine göre ama utrason da 39+3 ckiuor gelmiyor kızım napicaz bilmiyorum
Elif_zumra Gulonuz bende 38+3 um bende aynısını canim gece kasik bel ağrısından uyuyamıyorum gündüz hicbisey im yok gibiyim ne ağrı ne sizi
zehraosmanogluu Gulonuz 38+5 bende sıcak suya oturdum geçen açılma olsun diye hasta oldum deli gibi yok ya vazgeçtim ben dogurmuom gelmezse gelmesin 🤣👶🥵