caglaaaaaaaaa Ben üçlü test yaptırdım testimin sonucu 1/250 cıktı doktor sınır dedi ikili test yaptırmadım… Başına böyle bi durum gelen ve süreci bilen var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz????
deutschetraum caglaaaaaaaaa yengemede edward sendromu var dediker üclü teste riskli dediker. Amniyosentez yaptırdı cocouk sapa sağlam tertemiz cıktı ve dogdu 3 aylık
caglaaaaaaaaa deutschetraum o testi de söyledi ama deutschetraum testin riskli oldugunuda söyledi kafam çok karıştı yurt dışına yollanan bir test varmış kan testi felan dediler..
Sevda-sarikaya Benimde 312/1 çıkmıştı detaylı ultrason yaptırdım daha sonra kendi tabirleriyle ‘Normal bebek’ olarak görülüyor dediler şuan 34+5’deyim amniyodan sıvı alımını veya labaratuara kan vermemi önerdiler ama yaptırmadım Allah’a bıraktım artık 🙏🏻
caglaaaaaaaaa Sevda-sarikaya detaylı ultrasonu da sordum onda oraya bakmadıklarını söylediler, bende Allaha bıraktım 250 benim sonucum da tam sınırda ama içim içimide yiyor tuhaf bişey ya…
Kamumu caglaaaaaaaaa ben yaptırdım o testten. Fiyatı pahalı 3 bin civarımıydı öyle birşeydi. İkili tarama testi yerine onu yapmıştım. Genetik test dedi bana doktorum. %99 doğruluk payı varmış. Cinsiyetide o tahlilden öğrendim.
Sevda-sarikaya caglaaaaaaaaa seni çok iyi anlıyorum bende çok köyü olmuştum o dönem aminiyo sıvı alımı tehlikeli dendi o yüzden yaptırmadım eğer içim rahat etsin diyorsan iyi bir Perinatoloji doktoru bulup gitmeni tavsiye ederim
caglaaaaaaaaa Sevda-sarikaya o sıvının tehlikeli oldugunu söylediler alım sırasında bebeği kaydebedede bilirsin dediler yani Allah kimseyi evladıyla sınamasın şuan ne yapmam gerek ne yapmalıyım inanın çağresiz kaldım
caglaaaaaaaaa Kamumu o testede çok fazla güvenmediğim için yazdım bende siz yaptırdınız Doğruluk oranı bu testte daha kesin sanırım