Kaderx Sancı var sanırım hemsire Sancın varmi dedi belim ağrıyor dedim. Kağıda baktı öle dedi nst çekilirken .
2prens-annesii Kaderx Üst taraftaki çizgğler bebeğin kalp atışları. Alt taraftakilerde sizin sancılarınız. 40 ın üzerine çıkınca ağrı sancı sayıyolar. Eğer 40 on üzerinde çıkarsa takip edip açılmanıza bakarlar 2 hafta önce yaşadım ordan biliyorum 🤗
TugceTekin123 Bende anlamıyorum şu nst kağıdını bizim sancımız nerde kaç üstünde olunca sancı çıkıyor geçen nst çekindim benegım kalp atışlar 130 150 arası gitti geldi
2prens-annesii Kaderx 34 haftalıkken bende sancılandım 2 gece yattım hastanede açılma olursa doğuma alacaklardı çok şükür olmadı 🙏🏻 Ama haftanız doğuma uygunsa açılmanız olmasa da sancınızla ilaçla alırlar doğuma 🤗