Zezenindunyasi Dün 37. Hafta kontrolümde nste yoğun sancım cıktığını söyledi doktor. Hiçbir sey hissetmiyorum ama bu sabah çok gazım çıktı. Acaba gözüken gaz sancısı olabilir mi
Kumru_ Zezenindunyasi hayır canım nstde gaz sancısı veya normal bel ağrısı çıkmıyor. Ben gittiğimde felaket bir sancıyla gittim ama başka birşeyden kaynaklanıyor olacak ki nstde 0 sancı🤷Nst sadece kasılma olan gerçek sancıları gösteriyor
esra572 Zezenindunyasi yok canım gizli sancidir hissetmeye bilirsin yalanci sancimiymis doktor bilgi verdimi
Zezenindunyasi esra572 doktor hissetmememe şaşırdı. Böyle devam ederse açılmaz olmazsa sezeryan olabileceğini söyledi