Kızlar dün gece bel ağrım vardı bir taraf şiddetli yatakta döndüm durdum bir süre sonra geçti ve gece adet olacak gibi agrılarım vardı 2 3 kez gelip gitti sabah kalktığımda bir ıslaklık hissettim akıntı flndır dedim peçete ile temizlediğimde kahverengi leke geldi bu durumu yaşayan var mı