Aminee32 Sema_hysz bebek baya aşağıda dedi doktor nasil düşmemiş sasiridm bana çok düştü gibi geliyordu :D
Sogancik Aminee32 benim de hep böyle canım. Şu an 36+3 um kız bebek. Dünden beri ara ara ağrı giriyor kasıklarıma 🤦 yarın kontrolüm var sorucam bakalım ne durumdayız
muallimehanimmom5 Sema_hysz yaaa karnınız sivri durduğu içindir benim erkek böyle sivri duruyor o sebeple dedim 🙈 yapı meselesi sanırım🌸