Civcivim_34 Doktoru cinsiyet konusunda karar olup da perinatologa yönlendirdiği oldu mu detaylıya girdim bugün oradaki doktor da %99 erkek diyo kendi doktorum da erkek diyo ama emin olamıyorum diyo kafam çok karıştı ya
AysunUgur Civcivim_34 Kuzum bende inşallah kan tahlili ile cinsiyet öğreneceği, eşim bana kesin sonuçlarla gelsin doktor diyo 😆 yani ultrasonla herzaman yanılma payı var gibi geliyo bana, şahit olduğum kişiler de oldu o yüzden daha sonra surpriz yaşamamak için en iyi seçenek bu gibi, ama senin bahsettiğin tam ne bilmiyorum, o da kan alınarak mi yapılıyo 🙄
Civcivim_34 AysunUgur kan tahliliyle nasıl oluyor canım ya bana doktorum cinsiyet gelişimin de mi bi sıkıntı var acaba diyo emin olamıyorum diyo
AysunUgur Civcivim_34 Ben anlayamamışım canım senin sorunu, kusura bakma, ben cinsiyette emin olamiyo sandım. Bebek için bi risk yoksa yaptır bence, için rahatlasın, kafan rahat olsun, Allah inşallah hepimize sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲