2prens-annesii Şimdi doktordan geldim Nst+ultrasona girdim sancı falan yok doğum normal gözüküyor 36+3 günlük hamileyim bebeğinizin kilosu kaçtı bu haftada acaba? 🤗 Benim sıpayı 2.880 gr dedi doktorum normal dedi ama bana az gibi geldi az mı sizce de? 😍
ilkgozagrimhavinim 2prens-annesii dün gittim 36+0da,2400 kg 45 cmdi. Ama gelişimi geriden geliyor 2 3 hafta.
2prens-annesii ilkgozagrimhavinim Benimkinin gelişimi gayet iyi dedi doktorum sadece kilosu bana az gibi geldi ilk oğlumu 39+2 de 3.615 gr doğurmuştum ama bu zayıf olacak sanki 🤷🏻♀️
2prens-annesii Zehraaadmrc42 Benim doktorum boy söylemiyor ya Ne söylersem doğru olmaz diyor sadece kilo söylüyor 🤷🏻♀️
esra572 2prens-annesii bende 32+1 2760 canım 48 cm maşallah benimde nstde sancimcikmiyor 16kasim gözüküyor 40.haftam
lentil 2prens-annesii bende 36+3 üm şimdi geldim hastaneden. Benmde sancı fln yok ama bebek küçük kalmş dedi 2347.bakalım 10 gün sonraya çağırdı o zmn büyümüş olacak mı. Ama sennki tam ideal kiloda gbi
2prens-annesii lentil Beni de haftaya bugüne çağırdı tekrar işte her hafta Nst çekilecek dedi doğuma kadar bakalım 🤗 Çok kilo da iyi değil aslında çıkarması var bir de bunu 😅😅
lentil 2prens-annesii hahahahaha tabiki zaten çok kilolu olmasın 3 yada 3250 doğsun yeter tabiki sağlıklı olsun önceliğim o. Beni 10 gün sonraya çağırdı bundan sonra hep nst olacak dedi bana da. 10 gün sonra çatı muayenesi de yapacağım dedi. Size yaptı mı çatı kontrolü
2prens-annesii lentil Benim ikinci gebeliğim olduğu için çatı muayenesi yapacağını sanmıyorum çünkü ilki normal doğdu 🤗 Valla ilk oğlum 3.615 gram Doğdu çok zorlamıştı beni 😅 3.500 grama kadar olabilir yukarısı zor 😅😅
lentil 2prens-annesii aaa sen tecrübelisin 😂😂 iyi doğmuş gerçekten 3650 bu bebişin de 3500 ü görür gbi
2prens-annesii lentil Bakalım inşallah canım sağlıklı olsunda valla kilolu olmuş sağlığı yerinde olmamış ne fayda 🤗
Dilara0638 2prens-annesii ben 36+2 de gittiğimde düzensiz sancılarım çıktı 1 parmak açılmam vardı bebeğim 3 kg 49 cmydi şuan tam 37 olduk pazartesi yeniden gidicez bakalım🥰
2prens-annesii Dilara0638 Ayy sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 3 kg üstüne çıkınca korkma olur o çocuktan der annem hep 😅
Ayca_038 Dilara0638 doğum size ne zaman dedi haftamız aynı kılo ve boyda aynı hatta 38 gircem ben kafası bır hafta önde doğum ne zaman olursa
Brcn9 2prens-annesii 37+4 üm 3345 dedi dün kilosu için ama bence kiloya takılmayın ultrason ölçümleri değişebilşyor bir de ben erken doğum riskinden dolayı ciğer geliştirici vurulmuştum sanırım ondan sonra kilosu arttı bebeğin ki etkisi var mo bilmiyorum ben öyle düşünüyorum
2prens-annesii Brcn9 İğnenin bir etkisi yoktur bence 36 dan sonra daha hızlı kilo alıyor bebişler gelişim tamamlandığı için yağ birikimi daha hızlı fazla oluyor yani 🤗 sağlıcakla alın inşallah kucağınıza 🙏🏻
Ekocova 2prens-annesii bende 36+3 te gittim 2700 dedi ama doğum pozisyonu almadığı için kilosu eksik çıkar dedi boyu 50 cm pazartesi tekrar gidicem pozisyon aynı ise 8 kasımda sezeryan olucam
2prens-annesii Ekocova İnşallah dönmüştür canım hayırlısı olsun öyle veya böyle doğacak bir şekilde doğum şeklinin önemi yok 🤗