Tazeanne0134 Eymnnn ben oğlum şuan 21 ayını bitirdi mayıs sonu gibi doğum o zamanda 29.ayının içinde olacak işte inşallah
H_myra1 Eymnnn 3.gebeligim kızımla oglumun arasında 6 yaş var 3.gebelik plansız bir gebelik oldu aralarında 2 yaş 3 ay olacak
Tazeanne0134 Koi en az 2 yaş olmalı rahmin kendini tamamen düzeltmesi çocuğun 2 yaşa kadar emmesi vs derken ama en önemlisi annenin kendini hazır hissettiği zaman tabiki de Koi en az 2 sene normal şartlarda
Tazeanne0134 Koi kaç aylık olduğuna bağlı ama ilk 6 ay emzirebilirsin canım benim oğlum 21 aylık günde 3 kere emziriyorum öyle söyleyim