Mekulya Selam kızlar saat geç ama bir sorum olacaktı Ben normalde nescafe çox severim ama 10 haftalık hamileyim ve öğrendiğim andan beri içmedim ama şuan çok canım çekti napacağmı bilmiyorum 🤷♀️ ☹️
Slcnslcn Mekulya doktorun mu içme dedi. Ben içiyorm cnm istedikçe ck şükür bi sorun yaşamadım bununla ilgili
Elifnurrr Mekulya doktorum bana günde bir fincan kahve içebilirsin nescafe bile olur demişti.7 haftalıktı o zaman bebek. Canım isteyince 5 kere filan içtim 32. Haftadayız. Doktoruna danışıp içebilirsin bence
Mekulya Slcnslcn yok bir şey demedi ben kafein zararlı diye içmiyorum çikolata kola kahve tüketmemeye çalışıyorum
mrvhmz Nescafe gerçek bir kahve değil, tamamen yapay, o yüzden zararlı. Eğer seviyorsanız Türk kahvesi için. Onda gerçek kahve çekirdekleri kullanıldığı için zararlı değil. Kafeinin de belli bir miktarı zararlı değil, fazlası zararlı. Google da hamileler günde nekadar kafein tüketebilir diye aratırsanız hem tüketebileceğiniz güvenli miktar hem de çayda kahvede nekadar kafein var onlar çıkıyor. Ama dediğim gibi gerçek kahve tüketmeniz daha önemli. Nescafe yerine Türk kahvesi ya da filtre kahve tercih etmeye çalışın.
Edabilal2005 Mekulya niye içmiyorsun ki günde bir bardak kahve içebilirsin zaten boşuna iskence yapmayın kendinize