Bugün doktora gittim salı günü 41 haftam bitiyo yaşadığım ilçede suni sanci verilmiyor pazartesi gününe kadar dogmazsa salı suni Sanci verilecek başka il de yapilcak doğum o güne kadar sancilarim gelirmi sizce korkuyorum suni sancidan tembel bebek gelmeye niyeti yok gjbi dedi doktor