Feyzakilic Merhabalar güzel anneler. 26 haftalık gebeyim dün kontrolümde doktor kafa yapısının 1 ay ileriden gittiğini ve sıkıntı olabileceğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı yada bilgisi olan??
Denizyildizii Feyzakilic benimkininde kafası önde. Normal doğum zor oluyormuş sanırım. Ben sezaryen olucam