Duygushn1 34 haftalık hamileliğim bir haftadır karnım çok ağrıyor doktor randevumu da daha var. Resmen tuvalete zor yetişiyorum ishal gibiyim daha önce bu durumu yaşayan oldu mu
Minicikveannesi Duygushn1 Geçmiş olsun çok zor oluyor ya bende ilk hamileliğimde yaşamıştım özellikle 30lu haftalarımda. Doktorum bana reflor şaşe vermişti beni rahatlatmıştı. Birde ayaklarınız sıcak tutmaya çalışın üşümeseniz bile çorapsız gezmeyin.