Kızlar yeni drdan çıktım. 7+2 haftalık hamileyim kalp atışını duydum şükürler olsun ama dr kistin var 5 cm dedi bebeğe zararı olmaz ama doğumdan sonra baktır mutlaka dedi. İçim ferahlamadi açıkcası dr da pek açıklama yapmadı. Kisti olup da sağlıklı hamilelik geçiren oldu mu? Korkuyorum da açıkcası. Kendi kendine kaybolur mu