mhdmraa 4 haftalık hamileyim 2 günde bir 3 kere beta verdim. 131, 417, 1079 bu şekilde artış oldu bu hafta kese görünür mü yoksa 5.haftaya girmeyi beklemeli miyim
Hafissee mhdmraa bence 5.hafta bekle bazen görünmeye biliyor benim beta 5 bin küsürdü 4+4 de zoe göründü idrara sıkış gel dedi doktor özele gideceksen paran boşa gitmesin yani
CanselUrgnc mhdmraa değişebiliyor her hamilelikte benim 4.haftamda kese gözüktü 6.hafta kalp atışı duyulmuştu
Aselinkooo Neden buladar çok beta veriyorsunuz ki artış var zaten Bi kaç hafta bekleyip gidin görünür 😊 6da kesin görünüyor. Kalp içinde 7.8 de duyulur yani çok erkenden gitmenize gerek yok.
mhdmraa Aselinkooo doktor 2 günde bir beta takibi yap dedi ortalama salı günü 1500 olur keseyi görürüz dedi ama benim artış boyle olursa salıya 8000 olur