Dün akşam kaşık ağrısı şikayetiyle acile gittim, (iyi olduğumu söylesem de eşimin ısrarlarıyla) 36+3 gebeyim. Acil doktoru 3 parmağını vajina girişinden ittirdi ve sonuna kadar zorladı. Nst kan ve idrar istedi. Nst de sancı yok kan ve idrar için de ben beklemedim, nitekim sonuçlar gece 2.45 te çıktı. Kendi doktoruma göstereceğim.
3 parmak girmesi iyi bişey mi kötü bişey mi anlayamadım ben 😕 açıklığa mı bakmış oldu çatıya mı ilk gebeliğim hiçbir fikrim yok kendisi de hiçbir bilgi vermedi