bus_ra1 Kızlar merhaba. 11+6 haftalık hamileyim. Ankara Cebeci tıp a gidiyorum. İkili tarama testi için randevu aldım taaa 5 Kasım a attılar. Ama ben 5 Kasım’da neredeyse 14 haftalık oluyorum. Kaçıncı haftaya kadar yapılıyor ikili test acaba?
MinikGrilBaby bus_ra1 Bende orda takipteydim bana da 15. Haftadamın bitmesine yakın verdiler. Yanlış bilmiyorsam 12-16 hafta arasında yapılıyor.