Merhabalar. 23+3 teyiz. Hareketlerini son 2 gündür pek hissetmiyorum. Hatta gece yatar yatmaz hareket ederdi dün gece hiç etmedi korkuyorum. Bu ctesi babannesi toplu alışveriş yapcaktı. Eşime dedim daha erken yapmasın belki bir sorun vs vardır bebekte ya da olur . Birkaç hafta sonra yapalım dedim. Üzüntüsünden kahroldu adam sen niye böyle pesimistik düşünüyorsun hep böyle düşündükçe zaten olcak beni üzüyorsun demeye başladı. Sizce de doğru değil mi dediğim erken değil mi alışveriş için ?