Bebek arabası konusunu hala çözebilmiş değilim. Uzun araştırmalar ve bakmalar sonucu iki markaya indirebildim seçenekleri.
Aslında peg perego da çok beğeniyorum ama mamas papas ve cybex’e göre biraz daha hantal kalıyor gibi. Model olarak aşırı şık ama hala biraz aklımda🥰
Mamas papas ya da cybex kullananlar, hangi modeli kullanıyorsunuz ve memnun musunuz? İkisi arasında karar veremiyorum. Fiyat olarak yakınlar.
Cybex eezy s twist modelini beğendim, mamas papas’ta da strada. Cybex daha pratik mamas papas da biraz daha şık.
Mamas papas’ın bir de atmadillo flip xt 3 modeli var, fiyatı stradaya göre daha uygun fakat yakından görme şansım olmadı, kullanan varsa onun hakkında da yorum istiyorum. Strada ile ne farkı var?