Merhaba hanımlar Çankırı’da olanınız var mı bilmiyorum varsa yazarsanız çok sevinirim ☺️
Bı aksilik çıkmazsa normal doğum düşünüyorum ama özelde mı yoksa devlet Hastanesi’nde mi yapsam diye çok kararsızım biraz bilgi verir misiniz devlet hastanesi mi iyi olur özel hastane mi??