Geçen hafta cuma günü 4 cm açılmam vardı ve doktorum bebeğinin suyu azalmış bu su 1 hafta daha gider demişti haftaya cuma açıkkığın 5 6 cm olursa suni ile doğumunu başlatırız 2 saatte doğurursun demişti şimdi heycan bastı 37+2 deyim ilk bebeğimde 37+6 da doğmuş kendi sancımla sizce açıklığım artmışmıdır plates yürüyüş temizlik ilişki hepsini yaptım suni sancı beni korkutuyo çok karışık duygular içerisindeyim 🥺