Ben herhangi bir belge vermedim. İdare durumdan haberdar olur olmaz kendisi iptal etti nöbetlerimi. Ayrıca aile hekiminden kaç haftalık hamile olduğunuza dair bir belge veriyorlar. O işe yarar. Zaten idarenin nöbet tutturması kendisi içinde risk oluşturuyor