Sevdapl Adetime üç gün var. Kahverengi bir leke geldi bugün. Yerleşme kanaması mı yoksa adet mi oluyorum🥺
esmanurky Sevdapl canım hiç korkma aynısını bende yaşadım yerleşme lekesidir . Hemde adet günüm de bile kanamam geldi çok şükür iyiyim ama beta değerim de iyi çıktı 🤲🤲
dakpinar- Sevdapl adetime 3,4 gün kala kahverengi lekelenmem oldu ki benim adet öncesi hep böyle olurdu ama dedim gelecek bir kaç güne , gelmedi yerleşme kanamasıymış 🥰 inşallah sizin de öyledir 🤲🏻
ikizlerin_annesi__ Sevdapl canım kahve leke benden de ilk çok az gelmişti doktorum kahve lekeden korkma demişti ama kırmızı olursa hemennn git asla durma