mlksh25 Merhaba happymom anneleri bugün 38+3 hafta oldum ,kontrolde doktorum 2 gün sonra çatı muayenesi için çağırdı, çatı muayenenizi kaçıncı haftada oldunuz, olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Doktorum doğumu biraz uyaralim dedi bu muayeneyle.
Evlatsevgisi2 mlksh25 37 haftalıkken çatı muayenesi oldum hiçte tetiklemedi doğumu 😅😅yada bende işe yaramadı diyim 39+3 olduk gelen giden yok doktor 40 a kadar gelmezse 41 haftalıga yakın yatış yaparız suniyle getiririz dedi maalesef sonumuz suni bizim 🥺
Essenn mlksh25 ilk gebeliğimde doktorumun semineri olduğu için 36 haftalıkken o çatı muayenesi yaptı 2 cm açılmam vardı ardından kanamam oldu ve 38+1 de normal doğum yaptım yani tetikleyebilir ☺️
mlksh25 Evlatsevgisi2 Doktorum doğumu biraz indükleriz dedi yani extra olarak doğumu uyarsan bir muayene mi yapılıyor acaba çatı muayenesi dışında
mlksh25 Doktorum doğumu biraz indükleriz dedi yani extra olarak doğumu uyarsan bir muayene mi yapılıyor acaba çatı muayenesi dışında
Evlatsevgisi2 greybrde canım normal alttan açılma varmı diye baktıklarında zaten dar da olsa geniş de olsa açılma da olsa söylüyorlar ona çatı muayenesi diyorlar bana doktorum öyle dedi parmakla bakti
suadeeee mlksh25 ben 34. Haftalarda felan oldum çatı muayenesi 37+2 de 12 gün önce doğum yaptım 🥲 çatı muayenesi normal elleriyle alttan bakıyorlar ama bebeği uyarmak çok farklı bana göre doğumdan önce uyarmışlardı sancım yoktu suni sancıyla doğum yaptım bebeği uyarmak için ellerini biraz daha derine sokuyolar bebeğe dokunuyorlar sanırım o sırada doğum sancısı gibi anlık sancı hissediyorsunuz ama normal çatı muayenesinde pek bi acı olmuyo