Merhaba arkadaşlar evlendiğimden bu yana beyaz kokulu bi akıntım oluyor internette araştırdığımda rengi sarı veya yeşil ise, kaşıntı/kızarıklık varsa doktora başvurun diyor ancak böyle şikayetlerim yok. Sadece akıntı var ve kokulu. Hamile kaldığımda da bu akıntı devam etti, hamileliğin başında idrar tahlili verdim temiz çıktı. Bunu şimdi doktora söylemeli miyim, ya da bi enfeksiyon varsa nasıl çıkar?