Dün idrar yolu yanması nedeniyle kadın doğuma gitmistim bebegimin suyunun yok denecek kadar az olduğunu söylediler Bursa uludağ üniversitesine sevk edildim şimdilik yatıyorum diğer geliştirici iğne antibiyotik ve magnezyum verdiler nolur dua edin daha doğmasın çünkü daha çok kücük 1 hafta geriden geliyor 1.200 gr sadece 😥😢