Zehraserra Arkadaslar merhebalar doktorum kan serumu onerdi gunde iki hap kullanmama ragmen yukselmedigi icin. Sorum su herhangi bir yan etki yapti mi siz de yoksa gonul rahatligiyla almali miyim
Fulyaaa1 Zehraserra hiç bir sorun olmaz kullanmanız da gerekir doktorunuz uygun görmüşse cünkü kansızlık önemli bi durum gebelikte. Kaç çıktı acaba kanınız?
Fagamze Zehraserra bende kullandım çok şükür bir sorun olmadı birini geçen hafta aldın diğeri de iki hafta aralıktan alıcam
Papatya-Kokusu Zehraserra çok önceden almıstım bir zararı yok ama benim bünyeme biraz ağır gelmişti ilk gün kötü olmustum kusmustum o gün
Zehraserra Haftadayim 9.9 cikti iki ay once de 9.8 di. Gunde 2 kez kan hapi kullanip yukselmeyince serum onerdi. Bu arada tok olmak gerekiyor degil mi
Fulyaaa1 Zehraserra mutlaka al haftanda ileri doğumun yakın canm serum alırken mi? Farketmiyor tok Alman daha iyi olur sanki
Zehraserra Fulyaaa1 Tesekkur ederim bazi duyumlarimda alerji yapiyor mide bulantisi kemik agrisi falan bi cok sey duyunca sormak istedim kullananlara ama tabiki doktor tavsiyesine uyucam. Icimi ferahlattiniz sağolun