Hamilesin hamile olmasına da, çok erken test yapıp çok uzuluyorsunuz. Kimyasal her kadının başına gelen bir şey ve bu kadar erken farkettiginiz için kimyasalsa bile tekrar tekrar kayıp vermiş oluyorsunuz. Adet gününe kadar beklemeniz gerekli. Yine de iki güne bir kan verin.