gamzeaktasss Kalp atışını hangi haftada duydunuz? Biz 5+0 ız doktorum 10gün sonra duyabileceğimizi söyledi.
canimbeybimmm gamzeaktasss benim yarın doktor randevum var. Kalp atışı için çağırdı. Yarın 5+5 olacağız
gamzeaktasss canimbeybimmm 5. Haftada lekelenme yaşadın mı? Az önce kahverengi çok az miktarda lekelenmem oldu çok korktum
Beybisininannesi gamzeaktasss canım lekelenmeyle şaka olmaz sen bi doktorunu ara söyle Progestan fitil veriyorlar bu durumlarda