Haticekubraninannesi Kızlar yaklaşık iki aydır çekiyorum bu ağrıyı dişim çürük normalde çektirmeye karar vermiştim doktorum 28.haftaya kadar çektir demişti ama ben şuan 30 dayım ve sağlık ocağında ebem çektirme bence enfeksiyon kapma riskin yüksek dedi sonuçta bide Burası küçük yer rontgende karnına bant falan yapistirmazlar dedi bende vazgeçtim fakat çok ağrıyor dişim tavsiyeleriniz neler hanımlar
Elifbade Haticekubraninannesi ahh canım benim bende aylarca çektim o ağrıyı karanfil çiğne veya karanfil yağı kullan eczane lerde var al bende çok etkili olmuştu inşallah sanada faydası olur
Elifbade Haticekubraninannesi dişinol ismi eczaneden almıştım bende uyuşturuyor agriyi kesiyor hemen. Doktorumda önermişti