@Oglusum10
Geçmiş olsun.Ben de geçen haftadan beri şeker ölçümü yapıyorum dün doktora gittim yaptığım değerlerin yanlış olduğunu fark etmiş oldum.şeker ölçme aletine takmış olduğumuz çubuklar bozukmuş o yüzden öyle çıkarmış elinizde imkan varsa başka bir paketi açıp ondan deneyin