Belirlenmedi Selam kızlar…. Ya çoğu herkes gebelikte saç kesimi yapılmaz diyorlar yapan var mı acaba ?
Nureylaa Belirlenmedi bilimsel olarak bir kanıt yok zarar verdiği yönde, kestiren çok kişi var saçını ama aklınızda kalacaksa kestirmeyin ☺
Mom027262 Belirlenmedi Bende bugün kestireyim derken bu post karşıma çıktı 😅 Hurafe onlar ya inanmayın.Bakımlı olmak iyidir
busra5501 Belirlenmedi valla dün kestirdim belimdeydi omzuma kadar düz kesim yaptırdım mis oldu moralim yerine geldi. Hem çok dökülüyor hem çok bakımsız duruyordu. Zaten boya yapamıyoruz. Sonucta tırnakta kesiyoruz agda kaş bıyık… Biraz batıl inanç ❤️🙈
Belirlenmedi busra5501 kesinlikle öyle evet benimde saçlarım çok dökülüyor çok incelmiş kestirmek istiyorum ya
Mom027262 busra5501 Hamile kaldım saçlarımın İnan 3/1 i döküldü yakında kel kalıcam.Demirim düşük kesin yarın kan verip baktıracak herşeyime.Bugünde kestireyim mis 🥳
busra5501 Mom027262 evet kuzum bende demir içmeye basladım zaten 20. Haftadan sonra içilmesi gerekiyor. B12 im çok düşük haftalık iğne de oluyorum. Oysaki içtiğim bir sürü vitamin hapları ama yetmiyor demekki
Aycan051415 Belirlenmedi ay ben kestim gitti hiç aklımda gelmedi öyle şeyler nasıl rahatladım kafam çok uzundu
betulmizrakk Belirlenmedi benimde saçlarım çok uzundu bir anda küt kestim bunaldım çünkü batıl inanç bunlar bebek rahme düştüğü anda Allah onun ömrünü başına neler geleceğini biliyor o yüzden dert etmeyin 🥰