Brckckk Kızlar 27.haftam göğsümden süte benzer bir sıvı geldi başta çok ağrı yaptı sıkınca damla damla geldi normal mi sizce yaşayan var mı
ozlemak42 Brckckk normal gelmesi ama neden sıktın ki sıkılmaz keşke sıkmasaydin ilk süt bebek için çok değerli
Valide Brckckk sıkmayın göğüs ucunuzla çok oynamayın, hormonlardan dolayı gelmesi gayet normal, ama siz çok oynarsanız oksitosin hormonunu tetikleyeceğiniz için erken doğum riskinizi arttırırsınız🌸
Zeynepp97 Brckckk Evet bu zamanlarda süt vs gelmesi normal ama sakın sıkmayın bebişinizin antibiyotiği derdi bizim hocalarımız boş yere gitmesin
Gunesim1 Brckckk bu postları gördükçe ben korkuyorum 35 bitiyor hala süt namına tık yok :( ne şanslısınız
Brckckk Gunesim1 bende erken doğum belirtisi mi diye çok korktum sizinde gelir inşallah bebek doğunca vücudnuz zaten salgılayacak sütü korkmayın inşallah 💕