Benim de son iki kaldı. Erken gebelik normal gebelik vs hiçbirinde çıkmamıştı. Dün sabah erken gebelikte ikinci çizgi gözle görülemeyecek kadar silik çıktı hatta şartlıyorum çizgi yok bence dedim. Dün genel kontroller için kan verirken beta hcg e de baktırdım. 11.80 çıktı. Doktorum gebelik var, artış takibi için 4 gün sonra tekrar kana bakalım dedi. Daha önceden bir düşüğüm olduğu için ikna olmakta güçlük çekiyorum. Allah isteyen herkese sağlıklı bebekler versin🙏🏻
@kemalim01 @Peri27